VAKEN

heeejsan! vaknade faktist typ en timma sen men har bara legat i soffan och gjort ingenting. stanna hemma idag oxå för det skulle bara va orientering hela dagen och de skulle jag itne orka med. så idag blire väl samma som igår, sova-äta-plugga =) haha de är så tråkigt för då har jag ingen å PRATA med på hela dan :( haha då äre ingen som hör mina aaasroliga skämt och så måste jag sitta å garva helt ensam åt filmen jag tittar på :$

 fast imorn drar jag nog till skolan, men vi ska inte till skolan vi skulle till skansen haha. fett tråkit men aja, vi ska tydligen kolla på handelsarbeten eller nått? menmen , ni får väl läsa imorn hAH. nu så ska jag plugga lite musik, sen så ska jag sova! pussar från bea

ps. sophie HAHA orientering, kul? hahahahha jag tror inte bettan läser vår blogg så du behöver inte smöra här :D HAHA

(jag har ganska tråkigt så allt e kuul :(   )



även om den e lite gammal så får de va dagens låt;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0