Vad tycker jag

...om storbloggarna

Kenza -  jättefin tjej! lite dålig uppdatering ibland men annars är det roligt att läsa bloggen för hon lägger in mycket bilder och så. Verkar vara en rolig tjej hihi .


Blondinbella - Har inte vart inne på hennes blogg på e-v-i-g-h-e-t-e-r   för jag tycker den är så hiimla tråkig! hon är så vuxenaktig tycker jag, hon är ju bara 18-19 år så hon borde ju vara ute och ha kul nu, inte låtsas att hon är typ 30+ !

Kissie - Hahah kul att läsa bloggen, för att hon är ju inte seriös. Tycker hon är lite för gammal för att vara fjortis-aktig. Vet inte hur hon är i verkligheten, gillar inte 'kissie' men gillar att läsa bloggen =)

Paow - Dålig uppdatering tycker jag! Alla säger ju att hon är mycket kaxigare/bitcigare i verkligheten men blogg-paow värkar vara snäll iallafall

Desirée Nilsson - Leker för mycket! Hon försöker göra som kissie, asså typ överdriven och så. Det är kul att läsa bloggen men hon tror sig för mkt!

Gaybloggen (Amir) - eh hehe, alla hans bilder ser likadana ut? Typ som ett peddo som stirrar in i kameran. Men annars tycker jag typ han säger saker han tycker är fel, sen gör han det själv senare? Gillar honom inte så mkt!

Rahlenfeld (Krilleboi) - Läser inte bloggen så ofta men tycker han ser riktigt bra ut, lite mycket smink knske hehe. Diggar hans dialekt oxå haha! Verkar snäll, men lite 'brat-ig'




Gissa vem/vilka av domhär jag har träffat i verkligheten?





Kommentarer
Postat av: Anonym

haha , paow kanske ;) ???

2009-10-12 @ 18:00:10
URL: http://oourwoorld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0