Tisdag

Hej alla äckliga läsare :D
Idag är jag hur trött som helst så kommer säkert bi en helt del feel stavningar bara så ni vet, me idag hade vi ju orrienterins dag och det gick as bra MVG, eller asså första så gick det bra men sen när vi kommer till 3an så känndes det som om jag bara vill åka hem från den där j'vla piss skogen för den fanns ju inte nån stans :O
Men sen har man ju lie kontaker så det fixade sig en då, tack viktor:)
Slutade runt 12 så då drog jag till Tumab med Anna, Ia Linda R och Jimmy och sen vidare till tuna skolan och var lite med min bruno banani :)
Nu på kvällen har jag typ bara tränat och gjort lite musik läxa, men nu ska jag snart bada puss hejdå hörs i morgon och då blir det bilder  ;)
Puss hej / sophiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0