oldie

heej! skrev ett inlägg men de försvann ;o i de inlägget stog de iaf att jag hade tittat på film, ätit mannagrynsgröt och ja, inte så mycket mer. måste skriva läslogg också till en bok som jag måste läsa. hmm, snart så ska jag nog till pappa eftersom att pappa-veckan börjar idag! hihi hoppas vi får något gott till middag där! sen kakor eller nånting till efterätt, mmh! ahah jag vet jag e fetto, menmen! socker-saker är ett måste för mej!

JUSTE! alla som går i nian måste faktist svara på denna fråga, antingen här i bloggen elr på msn: har ni bestämt er för vilket gymnasium/linje/inrikting ni ska gå?!
jag har faktist bestämt linje och inriktning men gymnasie är himlans svårt att välja tycker jag! ;o nu får ni lite gamla bilder eftersom att, om mman är hemma en hel dag hinner man titta igenom en hel del bilder!



hahaha, ! jag och alice när vi va småå.
 (bea<-- -->alice)


en oldie från förra hösten! ;o   (titta mitt hår haha)

jag vet at ni diiiiiigggar mina ögon höhöh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0