lite uppdatering

hej :) förlåt för dålig uppdatering men.. va hos sophie sen när jag kom hem har jag typ bara ätit/ dushat å så. menmen. aja, kan berätta lite kort om vad jag har gjort. igår så satt jag mest å degade vid datorn under dagen, fixade skitgod lunch oxå haha. sen på kvällen vare meningen att jag skulle träffa lidya i stan å gå på bio eller så , men de blev lite konstigt sen så fick jag inte dra iväg nånstans för att jag redan va sjuk å blabla. så typ va jag hemma lite till, sen drog jag ut å träffade sophie. så handlade vi godis sen va vi hos henne hela kvällen så somnade vi ganska sent. sen idag har jag knappt gjort nånting, meeenmen. vad ska man säga, söndagar är den segaste dagen i veckan. nu ska jag föna håret sen blir det bara att lite å göra ingenting hela kvällen! :) puss från bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0