HISS/DISS



REGN - ååååh haha de förstör ju bara. man lixom pallar inte dra ut när de är regn, de förstör håret, man fryser. ja de finns typ inget posetivt med regn allså!

Att må illa - guuud de finns typ ingen värre känsla än känslan precis innan man spyr! menmen , den går över fort som tur är.

Tandläkaren - ska dit imorn, buhuhu :( hoppas veeerkligen att sophie inte gör nått imorn så hon kan hänga med mej, vill INTE dra dit helt själv :$

Folk som leker - folk som bara tror att dom e väärldens coolaste, går runt som om dom äger hela världen, och ah tror att dom kan bete sig hur dom vill och vara hur dom vill mot folk. synD om er säger jag bara , man blir inte mer omtyckt bara för att man går runt å kaxar å har himlans "självförtroende :)



HELG - hihi ja de är ju faktist höjdpunkten med veckan! så treevligt :) de enda tråkiga just nu är ju allt helgen närsta är slut, menmen de km ju en ny helg om ca 5-6 dar

bea å sophie i skolan - jaa asså denhär terminen har börjat himlans bra! vi är såå duktiga och jag hade ju lite problem förra terminen men nu har mina betyg faktist börjat höja sig (tror jag) och vi äger ju i skolan.

nya ffavoriter.blogg.se - jag vet att ni har längtat efter denna blogg, och de kmr bli bääst när vi har kommit igång lite mer och ja.. får hoppas att inga föräldrar börjar läsa blóggen, då måste man tänka på ALLT man skriver lixom -.- lite privatliv borde man väl få ha? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0