haha skojar hon

HEJ PÅ ER :) nu är jag (bea) hemma från landet höhö. har vart helt okej kul, men vi har inte gjort så jättemkt haha så de är skönt att vara home :) idag / ikväll så ska jag nog inte göra nått speciellt för jag är ganska trött faktist haha. men imorn så kanske jag gör nånting, vetinte om lidya skulle ha födelsedagsfest? annars drar jag nog till stan elr nått sånt :) nu så sitter jag ensam hemma, ska nog snart äta lite sen=vet inte. haha ska nog sova hos mamma inatt för pappa ska dra uuuutåt. jaja, nu orkr jag inte skriva mer! undra vart sophie har tagit vägen, inte är hon här i bloggen iallafall. haha, men hon spelar väl tennis och så haha xd. puuussar nu från bae

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0