NanAnaNa

heeej på er. föörlåt för tråkiga inlägg men tro mej dom kommer bli bättre =) idag så har jag vart i skolan typ en halv förmiddag haha? hade först sovmorron sen hade vi typ två lektioner och lunch sen slutade vi. så drog hem till pappa men de va inte så himla kul där så drog hem istället haha. nu så har jag pluggat no lite, men de är så kjngfdk-tråkigt. och om ungefär en halvtimma så ska jag hem till mormor å äta middag å så och knske efterrätt :$ juuste måste berätta en grej! mamma frågade mej igår om jag ville flytta till usa nästa år (alltså när jag har gått ut nian) å gå high school ist för gymnasium typ. fan va kul de skulle vaaaa seriöst. men vet inte haha. fast jaaa har typ redan bestämt mej om jag ska flytta eller inte , vad TROR ni jag valde höhö ? nä nu ska jag fortsätta plugga så jag får lite GOOD betyg ;) puuss från BEAA !

Kommentarer
Postat av: bajsjessoca :)

ooohhhhh, jag villl med flytta till usa :OOO ! fedt kuuuuuuuuuuul ;O

hihi, saknar dej:$ men vi ses juh typ nästa vecka ?:D <333333

2009-10-22 @ 17:28:35
Postat av: svar till bajs från bea

hihi ja du kommer väl flytta med mej dit :D

saknar dej med , ja de klart vi seees du måste komma hit :D <33333333

2009-10-22 @ 18:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0