gone :'/

hej darlings! ska berättta en jättesorglig grej. min kääraste mobil är borta , buhuhuh kan fktist inte hitta den.. men jaja, får hoppas på att den är i skolan eller så. idag har jag ju vart i skolan, sen hemma typ hos pappa och jaa inte så mkt. haha kom på att jag har ju faktist bilddagbok så nu ska jag fräscha upp den med lite bilder å så hihi, skitsamma om de e lite lantis å ha de :) imorn är de sovmorron och bara 3 dar kvar till helg. haha "bara". hmm .. nu har jag pluggat klart , så jag ska bara dega mej vid datan en stund sen äta glass ! jag kan säga er att de mättar inte ett dugg, jag åt de till frukost och min mage kurrade redan på första lektion ;o men puuuss på er ni får ett inlägg om trés minutés ;) PUSSAR FRÅN BEA

Kommentarer
Postat av: jessicaa

fedt fin blogg!:)

bilddagboken e inte lantis:DD !<3333333

2009-10-06 @ 19:13:20
URL: http://jessiiiica.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0