förlåt så tråkigt

heej , haha bloggen har vart ganska tråkig idag.. och ja, dagen va helt okej. hade först utvecklingssamtal vilket gick helt okej. sen så kom jag försent till tumba gymnasium som jag skulle till idag, så va i fel grupp hela dagen haha. Sen åt vi lunch där oxå , inte så jättegott men jaja. så drog vi upp till skolan igen för en lektion. hahah jag märkte visst att de jag skriver är ganska ointressant ;$  men hmm. haha jag fick pannkakor till middag och ja, nu har jag skrivit klart min eng bok-logg som inte blev så jättebra menmen! nu ska jag nog bara ta en snabb dush, sen ligga och titta på tv eller så. imorn är det helg vad ska ni göra då? :)  pusususuususu från bea (vem annaaaaars! )

Kommentarer
Postat av: camilla

Hur måmga besökare har ni per dag ? :)

2009-10-16 @ 14:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0