danke

nuuu så har "db" vart snäll och fixat spotify-konto till mej. haha visst är jag efter? menmen jag visste faktist inte hur man gjorde för å skaffa :O men nu så har jag!

ångrar litegrann att jag inte hittade på nått ikväll för nu har jag ganska tråkigt haha! menmen, jag orkade ändå inte fixa mej elr nått. hahah men jag behöver faktist nya kläde å sånt så jag vill väldit gärna åka till staan imorn! men får se hur de blir me busskort å så men j ni får väl veta imorn. höhöh juuste måste skriva att min syrra har fått en ny bärbar datorn, ska försöka låna den så ofta jag kan så kanske ni får fler cam-bilder hihih :) nejnu ska jag fortsätta titta på EFTERLYST pusshej från bea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0