dagen ni alla väntat på...

its heere ! nu äre jag (bea) som bloggar i denna nya bloggen hihi! jag å sophie hade ju en blogg förut men vi bestämde oss för att avsluta den och starta en ny och ja, här är den! denhär bloggen kommer bli grymmast och ni längtar ju säkert redan efter en massa inlägg! tyvärr så har inte jag riktigt tid med så många just nu, men kan skriva kort om dagen å slänga in ett par bilder oxå!

 jaja, dagen börja med att jag fixade mej, drog till skolan ock hade prov -.- sen fick vi ha franska en stund innan skolfotot, haha jag fick sitta längst ut på nedersta redan :/ och jaa, tror inte bilden blev speciellt bra menmen! sen hade vi syv en stund innan vi fick gå till lunch, så hade vi no sen slutade vi för dagen. Har pluggat ett tag nu lite, eller ja, gjorde hemspråksgrejen och läste lite so. (jag är bäst) men aah, de är ju sista året så måste kämpa lite så jag kan börja i nått bra gymnasium ;) haha, imorn är de fredag = S-K-Ö-N-T ! hoppas de blir en kul helg för både mej och er , ni får förmodligen ett inlägg imorn oxå! här kmr ett par bilder :)


im so great !



en liten bild på mej ha-ha .. jaja , ni älskar mej trotsallt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0